Dr.Lip



Hittade ett läppbalsam på Åhléns som jag så gärna ville ha!
Jag förstod inte direkt varför de stod "nipple balm" och sen under "for lips".
Den kostade iaf 129:-, vilket jag tyckte var hemskt myk, men var fortfarande fundersam över texten på tuben.
När jag kom hem hittade jag detta:
"Den användes ursprungligen som en bröstvårte-salva för ammande mödrar tills någon finurlig mamma testade den på sina läppar och det visade sig fungera alldeles utmärkt!"
Det va också en läppförstorande produkt, kanske inget för mig men den motverkar torra läppar, haha

Ett minus för högt pris!
2 plus för att det inte stack i läpparna & för att den motverkar torra läppar alldeles utmärkt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0