KanDee önske lista <3




Jag älskar kanDee tröjor, men jag har bara ett problem...Jag har inget plagg!!
Så nu har jag gjort en önskelista över vad jag helst vill ha! ♥
nr.1 är topp och nummer 5 ligger längre ner ;)
Detta är en tävling på hennes blogg, du hittar såklart länken under "länkar" i menyn.
Men jag skriver ut den ändå ;) : www.kandeedrawing.blogg.se
jag har inte lärt mig hur man gör ett klick-bart namn än

Min KanDee önskelista♥
1.OverSize/Stora strl- Who´s world is it?
2.Hoods/Sweats- Hood vit Galaxy rödLinne
3. T-shirt- rund top heart rosa
4.Julklippet- långärmad top Galaxa vit
5. svart linne Galaxy

Från KanDee shoppen ofc♥
www.KanDeeShop.se


Men vrf ska just jag vinna då? Jo, för att det är jag som är hennes största fan inom Konst och sånt!
Och eftersom jag bara ääälskar hennes teckningar och plagg, och för att jag inte har något och...
Okej, de där lät lite självistkt?
Kortfattat:
Jag vill vinna eftersom jag så gärna skulle vilja ha ett KanDee-plagg, och för att tävlingar är de bästa jag vet. Samt för att jag skulle känna mig så ball om jag fick bära ett plagg av- KANDEE!'

Sen så skulle de va kul att vinna också!

Så, nu är de bara att hålla tummarna och hoppas att de går hem den här gången!

 Klar Favorit!!
  KanDee♥


p.s You ROCK!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

SHIT värst ainlägget om MIG! Du är helt otroligt fantastisk! Tackar! Tavlan kommer jag lägga ut på www.kandeeshop.se i morgon så det är först till kvarn som gäller :) Bamse kram

2009-12-01 @ 21:06:22
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0