Sharp- chocklad telefonen Sharp SH-04 B Q-pot

NU-BLIR-JAG-GALEN!
2St hela inlägg bortblåsta med vinden!


 
 
Alla bloggar om de här söta mobilerna!♥ Och nu är jag också fast!
Först bloggade Foki om de här, såklart var jag redan fast vid dem då! Men jag var inte riktigt säker på vart jag kunde hitta dom eller hur mycket de kostade. Men nu har jag iallafall fått veta att de gick ut i affärena (i japan) redan förra månaden! Problemet är bara att de finns ändast 13 000 exemplar...
jag vet inte heller om de går att köpa på nätet eller inte.
Jag tycker att dom är hur söta som helst och gör allt för att få tag på en!
Dom sägs vara vattentäta också, det skulle passa mig perfekt efter min gamla mobil som tog sig ett dopp i toaletten förra året.
Om det är någon som vet vart de finns, länka gärna till mig. Skulle bli oerhört tacksam!♥

Video:
Videon lades redan ut den 19november och har redan fått 12,555visningar. tror inte chansen är så stor att få tag på en sån. Och om jag skulle det- till vilket pris? I mille?http://www.youtube.com/watch?v=kZZqG_XAto4

Jag har problem med att lägga ut YouTube-videon som den är på bloggen, någon som kan hjälpa till?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0