Min nya blogg

Välkommen till min nya blogg!♥
Nu har jag bestämmt mig för att den här bloggen ska bli "it".
Alltså, att jag tänker ha kvar den här och inte hålla på att byta hela tiden ;)
mina förra bloggar har hetat bl.a: Muffinmanda, minimanda, mandalikesmusic o.s.v men nu har nog för första gången en blogg som inte har mitt smeknamn i sig.
Så, vrf just BlackButtons då? Ingen aning, de var bara något som flög i mig. Jag har inte direkt någon koppling till de, men namnet var inte upptaget iaf.
Den här bloggen kommer att handla om mig själv såklart, vardag, fotografi, mode & trender, smink- ja ALLT!
Jag kommer förmodligen komma i gång med bloggen efter jul, kanske tidigare jag vet inte...
Vill ha min bloggdesign klar, fixat allt som behövs o.s.v

Men vi ses väl ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0