Music

Musiken är liksom en del av mig kan man ju säga.
Jag kan inte leva utan den och det är den som lyfter mig när jag är nere, liksom...
Vissa låtar lyssnar man på när man är glad, vissa när man är ledsen o.s.v
Här är ett par låtar jag brukar lyssna på just nu:

Låtar man hör lite överallt:
Beyonce- Sweet Dreams
Ke$ha- Tik Tok
Shakira- Did it again man måste nog lyssna på låten många gånger
Britney Spears- 3
hm...Rihanna- Russian Roulette
Black Eyed Peas- I gotta a feeling, Boom Boom Pow!
"den nya fame-låten"

Jag har bara många låtar egentligen, men inte så många jag kommer på just nu på rak arm...
De flesta är faktiskt gamla låtar, konstigt nog. Men smaken är som, ja...

Vad tycker ni om musik och vad lyssnar ni på?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0