Tävlar på Fokis.se



Nu är jag med och tävlar i en tävling på Fokis blogg! www.fokis.se <3
Man tävlar om en IPhone (önskar mig en sån i julklapp, så det skulle passa perfekt att vinna) 
Helt grymt! Om man vinner får man också ett skal på köpet.
Skalen och även nonstop-hörlurarna som man kan få om man kommer 2:a i tävlingen finns på www.Mrgizmo.se
Hur många skal som helst, och det var inte för ens nu som jag förstod varför de hette Nonstop- de ser ju ut som godiset! =p
Jag valde ett vittskal med hellokitty på. Jag ville ha något stilrent, snyggt och något som jag gillar. Så därför passade de perfekt för mig ;) Här är en länk till skalet:http://www.mrgizmo.se/products/Hello-Kitty-iPhone-3G-3GS_fodral-vit.html

Så nu är de väl bara att hålla tummarna för att jag vinner har faktiskt aldrig vunnit i en tävling förut, så vi får se hur de går!

Här är bilden på lurarna:
 
Finns i fler färger!=)


Kommentarer
Postat av: em

Hej! Allt bra? :)

2009-11-19 @ 18:56:01
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0